Hejsan på er!
Nu är det nästan kriminellt längesedan jag uppdaterade den här bloggen... ;-)
Det gick ju så bra under hela hösten med detta bloggprojekt, och jag vill att det ska fortsätta så. Dessutom tänkte jag att det kunde vara bra om jag kommer mig för att publicera i alla fall något inlägg under januari månad, så det inte blir något "glapp" i bloggarkivet... Jag vet att det egentligen inte spelar någon roll, men jag är så kräsen när det gäller just mina bloggar/bloggdesigner, så jag vill inte ha något glapp ;-) 
 
Detta inlägg kallar jag för viktrapport, men det kommer dock inte att bli någon vanlig rapport med vikter och mått, utan mer lite tankar och så. Att jag kallar det för "Viktrapport" är bara för att det ska finnas nummer 21, 22 och 23. 
Återigen... det var det här med "inga glapp"... ;-P 
 
Tyvärr har jag haft det lite svårt att komma igen nu efter jul. 
Kanske handlar det bara om min vanliga januaridepression (är inte deprimerad i egentlig mening, men ni förstår säkert vad jag menar), eller så har jag bara helt enkelt hamnat i en liten svacka. 
I vilket fall som helst så är det ju min första svacka under den här resan, så jag ser det ändå inte som så farligt. Jag älskar fortfarande LCHF, så jag vet att jag kommer att kunna komma tillbaka. 
Jag har ju faktiskt ingen tidsbegränsning och som jag skrivit tidigare så tävlar jag ju faktiskt inte mot någon.
 
Jag har helt ärligt gått upp en del över jul, och nu efter jul. Men tanken på att det faktiskt är ganska mycket vätska gör att mitt humör hålls uppe. Jag vet att när jag väl kommer igång igen så kommer det att gå hyfsat snabbt att komma in på banan igen.
 
Sådär; det känns bra att ha gjort årets första inlägg på den här bloggen.
Även om det blev mycket sent, i form av slutet av januari... ;-)
Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

Blogg eller annan webbadress:


Kom ihåg mig?
Follow