STARTVIKT (10/8 2015): 115,5 kg
 
NYSTART VIKT (4/4 2016): 103,8 kg
NYSTART MIDJEMÅTT (4/4 2016): 127 cm
 
Jag måste erkänna att jag faktiskt var livrädd för att väga mig imorse. Trodde att jag med största sannolikhet skulle ha gått upp allt det jag gått ner under hösten; med andra ord att jag skulle vara tvungen börja om helt på ruta noll.
Därför känns dagens morgonvägning ändå relativt upplyftande, trots att jag återigen väger över 100 kg.
När jag vägde mig efter juluppehållet vägde jag runt 98, vilket betyder att jag trots allt "bara" gått upp ca. 5-6 kilo under dessa tre månader.
Det känns faktiskt riktigt positivt med tanke på att jag verkligen trodde att jag skulle ha gått upp alltihop. Och speciellt med tanke på att jag inte tänkt ett skit på vad jag stoppat i mig sedan jul... ;-)
 
Men nu är det nya tider på gång!
Ny månad.
Ny årstid.
Ny motivation.
NYSTART!
 
NU kör vi!
Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

Blogg eller annan webbadress:


Kom ihåg mig?
Follow