Ikväll blir det bio för min del.
Om det nu finns några platser kvar vill säga; har inte bokat ännu. Men nog tror jag att det finns... Känner det på mig i alla fall.
Nåja.
Det blir i alla fall sista delen av Hungergames-serien; Mocking jay part 2. Det är den enda av "den typen av filmer" som jag faktiskt fastnat för, men det kanske handlar om att jag läst böckerna (läste dem innan första filmen kom på bio, så jag har läst alla tre böckerna innan filmserien).
Därför vet jag ju faktiskt, rent tekniskt, hur den slutar. Men det ska ändå bli spännande. Plus att det är MYCKET sällan jag går på bio överhuvudtaget.
Får väl passa på innan de lägger ner Bio 3:an till våren :-(
Jag hoppas VERKLIGEN att det kommer bli någon annan som tar över och startar biograf här, annars kommer vi inte att ha någon bio i Piteå. I så fall kommer vi vara tvungna att åka upp till Luleå för att se film.
Och även om det bara är 5 mil, så är det 5 MIL bara för att gå på bio! Känns inte särskilt värt det!
 
Oj, nu kom jag halvt ifrån ämnet.
Det jag tänkte mig med det här inlägget var mest att jag skulle "meddela" hur jag kommer göra med biosnackset idag. Kom på att jag nog inte skrivit här vad jag bestämde mig för, och jag vill gärna göra det i förväg.
Och även om det är samma dag så betyder det inte att jag faktiskt bestämde mig idag. Jag fattade faktiskt beslutet i förväg, så det är inget impulsivt som kan kännas som att jag fuskar bara för att jag "ger efter för frestelsen".
 
Jag kommer dock inte att äta något "riktigt" socker som biosnacks.
Det blir inte uppehåll i form av godis eller något sådant, utan jag har köpt och kommer ha med mig lite frukt.
Äpple och Päron.
Nu innehåller det ju fruktsocker, vilket gör det till icke-LCHF, men om man ska unna sig något är det ju lite bättre än godis i alla fall. Eller hur?
 
Så avslutningsvis: Det blir ett undantag/uppehåll idag med frukt till kvällens bio.
Så då får vi väl se vad vågen visar imorgon...
 
Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

Blogg eller annan webbadress:


Kom ihåg mig?
Follow