Nu ikväll kom jag mig faktiskt iväg på en liten promenad. 55 minuter var jag ute, och det var väl ingen "powerwalk", men man får ju inte börja för hårt. Det är då man tappar gnistan ganska snabbt; därför är det betydligt bättre att man börjar lugnt för att sedan utöka allteftersom.
Men 55 minuter känns ändå ganska bra till att börja med :-)
 
När jag kom utanför lägenheten, i början av promenaden, kom det någon enstaka snöflinga också. När jag hunnit en bit började det snöa lite mer. Och när jag nästan var hemma igen hade snöandet tilltagit ganska rejält i styrka, och även storleken på snöflingorna hade blivit mer än dubbelt så stora.
Jag måste faktiskt säga att för en person som hatar snö, så tycker jag det är jättemysigt att promenera när det snöar. Så pass att jag till och med var tvungen att ta en liten omväg för att få vara ute lite längre...
Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

Blogg eller annan webbadress:


Kom ihåg mig?
Follow