Nu är det dags...
Blev i ärlighetens namn lite skrämd när jag för någon dag sedan insåg att det gått ett kvartal av 2016, och att jag under den tiden inte ens kommit igång med LCHF igen efter juluppehållet.
Därför känner jag att det är lite grann "nu eller aldrig". Jag känner för närvarande att motivationen kommer emot mig på ett sätt jag inte kännt hittills under det här året. Faktiskt så är det samma känsla av motivation som jag kände den där veckan i början av augusti 2015, och ni som följt mig vet ju hur det gick :-)
Resultatet av DEN motivationen blev att jag gick ner 22 kilo på 19 veckor.
Därför känns det som om det skulle vara en bra idé att verkligen fånga tag i just den motivationen och verkligen sätta igång igen nu!
 
Därför, från och med imorgon – den 4:e april 2016 – så går jag in i LCHF på allvar igen.
Har en del kolhydratsrik mat och sötsaker kvar här hemma, men allt sådant som är kvar imorgon åker raka vägen ner i soppåsen, eller ner i slasken.
 
Tänkte även väga mig imorgonbitti för att se vad min Nystartsvikt är.
Kruxet är att jag nästan känner mig kallsvettig vid tanken på att väga mig igen. När jag tänker på hur bra det gick i höstas, och hur DÅLIGT det gått under dessa tre månader, så mår jag verkligen dåligt över tanken på att jag kanske gått upp alltihop igen och måste börja om på ruta ett.
Jag har bara mig själv att skylla, men jag är ändå skitnervös.
Jag VET att det kommer gå bra bara jag kommer igång, men jag är ändå läskigt nervös över denna vägning...
 
Nåja, nu kör vi (eller från imorgon)... Nystart 2016!!
Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

Blogg eller annan webbadress:


Kom ihåg mig?
Follow