Hejsan hejsan!
Tänkte att jag skulle uppdatera lite grann här på bloggen; det har ju inte direkt blivit någon vana den senaste tiden... Och jag tänkte att jag i alla fall kunde få till ett inlägg under den här månaden, även om det som sagt bara blir ett.
Men jag gillar inte "glapp" i mina bloggar. Jag vill inte att det blir ett glapp i mitt bloggarkiv -att "februari 2016" kommer saknas i framtiden.
Jag vet att jag är fjantig när det gäller sådant, men det är sådan jag är ;-) 
 
Önskar att jag kunde säga att jag kommit igång med viktresan och att det går bättre än någonsin. 
Men det kan jag, som ni säkert förstår, inte. 
Tyvärr har jag inte kommit igång efter juluppehållet. Trodde jag var tillräckligt motiverad, men tydligen inte. Det blev nog ett lite för långt uppehåll (ungefär 2 veckor) för att jag skulle kunna komma tillbaka med full kraft. 
Dock har jag inte gett upp. Jag hoppas kunna komma tillbaka så snart som möjligt, och jag har goda förhoppningar om att jag ska kunna det. 
Jag har INTE gett upp om LCHF. Det är inte så att jag letar efter något annat tillvägagångssätt. Absolut inte! Jag har hittat MIN perfekta kost, och den kommer jag sannerligen inte att överge i första taget. 
 
Återkommer med mer regelbundna uppdateringar (som i höstas) så fort jag kommit in i gängorna och in på banan igen.
Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

Blogg eller annan webbadress:


Kom ihåg mig?
Follow