STARTVIKT: 115,5 kg
Förra veckans vikt: 94,9 kg
Nuvarande vikt: 94,3 kg
+/- sedan förra veckan: -0,6 kg
Totalt ner: 21,2 kg

STARTMIDJA: 139 cm
Midjemått: 120 cm
Totalt ner: 19 cm
 
Det känns som om vägningen idag kom alltför nära förra vägningen, eftersom jag hade månadsvägning den 10:onde och det är ju bara några dagar sedan. Men det får lov att vara så. Jag tänker inte ändra på mitt månadsdatum, eftersom då blir det ju "fel". Började ju den här resan just den 10:onde (augusti). Och jag tänker heller inte ändra veckodag för veckovägningarna.
 
I alla fall...
Den här veckan blev det inte lika mycket nedgång som förra veckan, men då det ändå är drygt ett halvkilo tänker jag inte låta mig nedslås. Den totala siffran hamnar trots allt på 21,1 kilos viktnedgång. På 18 veckor.
Jag ser verkligen fram emot vad 2016 kommer att föra med sig, speciellt på det här området!
 
Motion då...? 
Jag började faktiskt i början av veckan med en promenad. Och jag vet att det här låter som undanflykter (jag plågas av hur mycket det låter som det), men den dagen var det perfekt promenadväder. Däremot, redan dagen efter tinade det och frös till omvartannat, och det var absolut snorhalt ute, vilket ledde till att jag faktiskt inte vågade gå ut på promenad. Det var som en skridskobana där man skulle gå (trottoarer och sådant). 
MEN jag har i alla fall trampat lite på min crosstrainer istället.
Inte lika länge som jag var ute på promenad, men lite är ju alltid något.
Promenaden varade i ca. en (1) timme, och jag trampade på crosstrainern ca. 20 minuter per gång.
 
Dock har tyvärr inte midjemåttet rört sig sedan förra veckan, vilket jag faktiskt tycker är lite konstigt.
Hoppas att det kommer lossna angående det under nästa år. Vore ju konstigt om jag kom ner till typ 65-70 kg, men fortfarande hade typ 100 cm i midjemått...
Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

Blogg eller annan webbadress:


Kom ihåg mig?
Follow