STARTVIKT: 115,5 kg
Förra veckans vikt: 98,9 kg
Nuvarande vikt: 98,2 kg
+/- sedan förra veckan: -0,7 kg
Totalt ner: 17,3 kg

STARTMIDJA: 139 cm
Midjemått: 122 cm
Totalt ner: 17 cm
 
Jag vet att detta inlägg kommer lite senare under dagen än det brukar. I vanliga fall brukar jag ju publicera veckorapporterna direkt på morgonen, men idag har jag varit så otroligt trött! Vanlig söndagströtthet kanske. Eller så för att jag gick på bio igår kväll. Den slutade elva, så strax efter elva var jag hemma.
 
Veckans resultat är i och för sig inte särskilt upplyftande, då jag i princip stått stilla igen. Dock är jag återigen uppe i 17 kilos viktnedgång, vilket känns jättebra! Plus att jag faktiskt bestämde mig för att förvänta mig detta, eftersom jag unnade mig att äta frukt som biosnacks igår. Och frukt är ju, som ni vet, inte LCHF.
PLUS att jag inte heller känner någon press för tillfället när det gäller viktnedgången, eftersom jag redan nått mitt julmål, och det är så pass många veckor kvar till jul.
Eller många och många... det är 4,5 veckor kvar! Det är ju inte mycket, men det är många veckor i förväg för att redan vara klar med det målet.
 
Och imorgon är det Ny vecka - Nya tag.
Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

Blogg eller annan webbadress:


Kom ihåg mig?
Follow